hellstalker (hellstalker) wrote,
hellstalker
hellstalker

  • Mood:

Укрзалізниця. сервіс. шо?

02 січня 2010 року, потяг Київ-Запоріжжя (ч/з Кривий Ріг). На вулиці -15С. Купейний вагон не опалюється. Провідниця завіряє, що все нормально працює. Люди сплять одягнені, відбиваючи зубами чьочотку. Більш того, вагон настільки старий, що в ньому стукотить та дзеленчить все - від дверей до останніх кріплень. Всі 10 годин їзди до Нікополя в голові тільки дві думки: як не замерзнути і чи не розвалиться вагон на півдорозі.

07 січня 2010р. потяг Луганськ-Київ. Опалення є. Настільки сильне, що сауна відпочиває. Люди мокрі виходять в тамбур, щоб трохи охолонути та дихнути свіжого повітря.

07 березня 2010 року. потяг Одеса-Київ. На вулиці -5С. Опалення не працює. Провідник скотчем заклеює вікно купе. Звісно, що купе провідників.


(фото клікабельно)

Я вже не кажу про постійні проблеми з квитками. В касі Вам кажуть, що квитків немає, залишився один - на верхній полиці купе, плацкартних взагалі немає (або навпаки - залежно від бажання) і т.д. Потім виявляється, що потяг НАПОЛОВИНУ порожній. В Вашому купе - дві людини і обидві на верхніх полицях.

Потяги (навіть фірмові) здебільшого сформовані за принципом - пара нових вагонів, десяток середніх, всі інші - доживають свій вік.

В той же час по телебаченню показують, як керівництво Укрзалізниці проводить прилюдний тендер на кращий миючий засіб для вагонів (звісно, після цього ніхто чистих вагонів так і не побачив).

Ціна квитків за останні 5 років збільшилась приблизно в 3 (!!) рази. При чому саме до цього оновлювались склади поїздів, будувались нові вокзали, мости. і були кошти.
Висновки очевидні.
Tags: Ги!, буття, криза в головах, наболіло
Subscribe

  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 8 comments